Werkwijze

–        Hoe snel kunnen jullie bezorgen?

Bestellingen binnen Nederland: Voor 12 uur besteld, dezelfde dag nog bezorgd.  (niet op zondag)

–         Bezorgen jullie in heel Nederland?

Ja, mochten we het boeket zelf niet kunnen leveren schakelen we een collega bloemist in.

–        Wat zijn de verschillen tussen de boeket formaten en prijzen?

We gebruiken 3 verschillende formaten boeketten. U kunt kiezen uit klein, normaal of luxe boeket. Afhankelijk van de keuze zal het boeket meer of minder bloemen bevatten dan de afbeelding in de webshop.

–        Ik wil graag een ander boeket dan er is afgebeeld kan dat?

Wanneer u specifieke wensen heeft wat bijvoorbeeld bij rouwwerk soms het geval is kunt u ons altijd telefonisch bereiken op 0645777127. Wij kunnen kijken wat we voor u kunnen betekenen.

–        Ziet het boeket wat wordt bezorgd er hetzelfde uit zoals op de afbeelding in de webshop?

Bloemen zijn een natuur- en seizoensproduct. Wij zijn afhankelijk van wat de veiling ons te bieden heeft. Soms is een kleur of soort niet meer op voorraad. Wij proberen  het boeket zo goed mogelijk te benaderen.

–        Wanneer de ontvanger niet thuis is wat gebeurd er dan met het boeket?

Wanneer u een telefoonnummer van de ontvanger heeft achter gelaten zullen wij proberen contact te leggen. Eventueel leveren we het boeket af bij de buren en laten we een briefje achter bij de ontvanger waarop staat dat er een boeket is bezorgd en bij de buren is afgeleverd.

–        Kan er ook een boeket in het ziekenhuis worden bezorgd?

Jazeker, dat kan. Vermeld wel duidelijk het kamer- en afdelingsnummer.

–        Op welke manieren kan ik betalen?

Voor particulieren kunt u betalen via i-deal. Bedrijven kunnen in overleg ook op rekening betalen.

–        Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wijzingen van een bestelling kan alleen wanneer het niet van invloed is op de betaling. Bijvoorbeeld een adreswijziging. Wanneer de wijziging op de dag zelf plaats vindt kunnen we u niet garanderen dat we de wijziging nog door kunnen voeren. Wijzigen kan door ons een e-mail te sturen info@mataharibloemen.nl

Een bestelling annuleren kan enkel telefonisch en dient te gebeuren 24 uur voor de afleverdatum. Annuleringskosten bedragen 10% van de totale kosten.

–        Wanneer kunnen we u bereiken?

U kunt ons altijd een e-mail sturen info@mataharibloemen.nl

Telefonisch zijn we op werkdagen bereikbaar van 9:00 tot 17:00.

Een andere vraag?

Heeft u nog andere vragen? Dan kunt u ons bereiken via 0645777127. Of een e-mail sturen via info@mataharibloemen.nl

We zullen ons best doen uw vraag te beantwoorden.